Finnish. that´s what she said.

Joten päätin tästä päivästä erinäisistä syistä kirjoittaa vain ja ainoastaan suomeksi ja ruotsiksi.
So I will only be writing in finnish from now on. Sorry peeps.

Eikä tämä bloggaaminen nyt ole ihan mun juttu.
Yritän löytää aikaa jostain ja yritän keksiä jännää kirjoitettavaa.
Ei vaan ole ollut fiilistä.
Ehkä tämän jatkuvan limbon takia.
Ja tämä suomeksi kirjoittaminen tuntuu erittäin epäluontevalta.
Löysin kuvan itsestäni jollain uber fanitus sivulla ja alkoi ahdistaa tämä yleinen kirjoittelu.
Joten aion tulevaisuudessa kirjoittaa enemmän hmmm… fiiliksistä.
Tai jotain? katsotaan mitä tästä tulee.

Jag har svårigheter att blogga.
Jag försöker hitta på spännande saker att skriva om.
Jag har bara inte haft lust.
Säkert för den här jämna limbon som håller på att kasta mig hit och dit.
Det känns också konstigt att skriva på finska, svenska går ändå.
Jag hittade en bild på mig på nån fan sida på nätet och blev lite nojig över hur öppen den här sidan är.
Så från denna dag framåt blir det mera om mig själv och hur jag känner mig än om vad jag gör.
Vi får väl se vad som framtiden bär med sig.

One thought on “Finnish. that´s what she said.

  1. alltihopa says:

    Hej,
    Låter bra. I princip är bloggar ganska ofta självreflekterande, snarare än dokumenterande. Ofta kan det handla om nåt som hänt, som inspirerat en ellr frustrerat en, eller man sett och som man tar sig en funderare på.

Leave a Reply

