I have a spirit guide.

Det var en lite jobbig dag igår.
Men idag fick jag en session med en psychic, dvs. spågumma.
Hon sa exakt vad jag behövde höra och lite mer.
Hon gav mig ny energi.
Fick mig också att gråta.
Jag blev faktiskt jätte intresserad av det spirituella.
Fick också kort som present som jag borde läsa varje dag.
Avslutade dagen med en akupunktur.
Blev lite otålig och det slutade med att jag rev ut nålarna själv.
Imorgon händer det.

Eilen oli rankka päivä.
Tänään sain kokea ensimmäisen istunnon ennustajan kanssa.
Hän sanoi asioita mitä todellakin tarvitsin tässä vaiheessa kuulla ja paljon muutakin.
Sain uutta energiaa.
Hän sai minut myös itkemään.
Hengellinen alkoi kiinnostaa.
Ja sain myös lahjaksi kortteja joita pitäisi joka päivä lukea.
Tämä päivä loppui siihen että sain ihka ensimmäisen akupunktuuri session.
Alkoi ahdistaa ja sessio loppui siihen että vedin neulat pois itse.
Huomenna tapahtuu.

20121011-030019.jpg

Leave a Reply

