Jobb aka. Liv.

De senaste dagarna har varit helt otroliga.
Super hektiskt, jag känner att jag bara lever för jobbet.
Jag jobbar ju liksom 24/7.
Mitt liv är det samma som jobb.
Man skall alltid vara till förfogande.
Nu fick jag lite egen tid.
Det var exakt vad jag nu behövde.
Imorgon flyger jag till Ithaca, New York (med två hundar).
Där tills den 18.10.
Sen bär det iväg på en lång turné.

Viimeiset pari päivää ovat olleet ihan mielettömiä.
Hektisiä, tuntuu että elän vain töiden eteen.
Työskentelen 24/7.
Elämäni koostuu siis vaan työstä.
Aina pitää olla valmius tilassa.
Nyt sain vähän omaa aikaa.
Juuri sitä mitä tarvitsin.
Huomenna lennän Ithacaan, New Yorkiin (kahden koiran kanssa).
Siellä 18.10 asti.
Sieltä kiertue sitten alkaa.

20121013-172958.jpg

20121013-173005.jpg

20121013-173026.jpg

Leave a Reply

