Tack är Kiitos on Thank you is Merci.

Det här hör väl till i “BLOGG VÄRLDEN”.
Tack tack alla ni fina människor som orkar följa mitt desperata försök att uppehålla min blogg om mitt liv här i USA.
Idag kommer vi gå över 2000 läsares gräns.
(Jag vet inte om det är en milstolpe eller ej, någon skrattar säkert högt, 2000 haaahahaha. Men för mig betyder det mycket)
För den äran kommer jag att lotta ut bland er flygbiljetter till Miami…..
NÅNEJ int lottar jag ut nånting.
Meningen lyder såhär:
För den äran visar jag en av mina fina nya häst t-skjortor som jag inskaffade på loppis igår.

Tämä kai kuuluu asiaan “BLOGI MAAILMASSA”.
KIITOS teille kaikki ihanat ihmiset jotka lukevat tätä mun epätoivoista yritystä pitää tätä blogia yllä. 
Tänään 2000 lukijan raja menee yli.
(En tiedä onko se joku hieno luku vai nauraako joku old school bloggaaja mulle. En tiedä mutta minulle se merkitsee paljon)
Kiva että kiinnostaa.
Sen kunniaksi aion lahjoittaa yhdelle lukijalle lentoliput Miamiin…
NO EI KAI.
Lause menee näin:
Sen kunniaksi saat nähdä kuvan mun ihanasta heppa t-paidasta jonka löysin eilen kirpparilla.

Leave a Reply

