Hit och dit.

Några hektiska dagar framför mig.
Idag åker jag faktiskt till Ft. Lauderdale med chefen.
Vi skall hänga med en speciell person (se videon down below).
Sen kommer jag väl hem till Miami.
Sen LA för 2 dagar.
Sen hipster heaven Portland.
För att plocka upp några kompisar.
Sen tillbaka hem igen.
Eller Mexico?
PS. Jag färgade håret igen.
Identitet sökning?
PPS. Jag var på tv igår, Yle.
Fuck yeah.

Pari hektistä päivää edessä.
Tänään menen Ft.Lauderdale:iin pomon kanssa.
Siellä moikataan yhtä tyyppiä (scrollaa alas).
Sitten takaisin Miamiin.
Sitten LA kahdeksi päiväksi.
Sitten Hipsteri valtakunta Portland.
Hakemaan pari kaveria.
Sitten takaisin kotiin.
Tai Meksikoon?
PS. Värjäsin taas hiukset.
Identiteetin uudelleen etsimistä?
PPS. Olin telkkarissa eilen, Yle.
Fuck yeah.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Society.

Leave a Reply

