It wasn’t too much.

Too much on kun missaa kaksi lentoa 24 tunnin aika.
Universumi antaa palaa mun kustannuksella.
Hikeä, tuskaa ja kyyneleitä.
1,5 tunnin päästä ollaan koneessa.
Vihdoinkin.
Ainakin mulla on mun poikaystävä, Abuelo antamassa mulle lohtua.

PS. Too much on kun koira pissaa sun sängylle.
Too much on kun koira paskantaa lentokentällä sisätiloissa ja samalla kun korjaat paskat pois mies osoittaa ja sanoo “There’s a little piece too”.
Too much on kun koira syö sun uuden lempilaukun.
Cheerio, miten sun päivä edistyy?

Too much är när man missar två flyg inom 24 timmar.
Universumet har roligt på min bekostnad.
Tårar, svett och tandegnistan.
Om 1,5 timme är vi på flyget hem.
Äntligen.
Som tur har jag min pojkvän, Abuelo här och trösta mig.

PS. Too much är när hunden pissar i din säng och ger dig en nöjd min.
Too much är när hunden shiter på flygfältet inomhus och en man pekar och säger (när du plockar upp shitet): “there’s a little piece too”.
Too much är när hunden äter din nya favorit väska.
CHEERIO, hur är din dag?

20121205-130943.jpg

Leave a Reply

