12.12.12.

I förrgår åkte jag upp till Ft. Lauderdale.
Fick sällskap från Finland.
Anne, min gamla jobbkompis var på en liten mini turné med ett band.
Vi körde ner till Miami och jag visade undren av South Beach.
Och mitt favorit ställe, Puerto Sagua (SÅKLART).
Hon hämtade SALMIAK till mig.
Sen körde jag henne till flygfältet och hon flög hem till kalla Finland.

Alejandro, min kompis som inte gillade salmiaken,tog mig igår till en hemmafest.
Massor med kreativa människor.
Jag har redan länge haft en idé i mitt huvud som sakta men säkert växer inom mig.
Då råkade jag träffa igår en flicka som uppmuntrade mig ännu mer.
Och fick mig på allvar att börja fundera på att starta upp någonting.
Mer om det i framtiden.

Jag sitter här och väntar på ett telefonsamtal.
Paloma, en av hundarna är hos djurläkaren och steriliseras.
Stackarn.

PS. Jag diggar int alls den här wordpress bloggen.
Borde jag byta?

Toissa päivänä ajoin ylös Ft. Lauderdale:iin.
Entinen työkaverini Anne oli pienellä kiertueella bändin kanssa.
Ajoimme takaisin alas Miamiin ja näytin South Beachin nähtävyyden.
Ja tietysti lempi kuubalaisen dinerini, Puerto Saguan.
Anne toi salmiakki minulle. JESS!
Sitten hän lensi takaisin kylmään Suomeen.

Alejandro, kaverini joka ei tykännyt salmiakista vei minut kotibileisiin eilen.
Paljon luovia ihmisiä.
Minulla on ollut pieni business idea sisälläni joka kasvaa päivä päivältä.
Ja tapasin juuri oikean ihmisen bileissä joka sai minut uskomaan että kannattaisi kokeilla.
Enemmän siitä tulevaisuudessa.

Istun tässä ja odotan puhelua.
Paloma, yksi koirista on eläinlääkärissä sterilisoitavana.

PS. Tää wordpress blogipohja on tosi ärsyttävä.
Pitäisikö vaihtaa.
I´m also considering writing only in english.
I´m just having a really hard time expressing what I really wan´t to say in finnish.

You need to check out THIS skit of my mama on Funny or Die.
So hilarious.

VICE HAD AN REALLY GOOD ARTICLE ABOUT ART BASEL, SHIT THAT YOU MISSED.

HA, and you know how I mentioned I saw Pharrell.
Pretty Funny.

20121212-141141.jpg

Leave a Reply

